środa, 29 kwietnia 2015

Czantoria

8 listopada ekipa w składzie: Patrycja Kaczorowska, Hania
Grabowska, Kuba Łasut, Rafał Banik, wraz z opiekunami Grażyną Morga i Dariuszem Grabowskim wyruszyła zdobyć Cznatorię. Pogoda nie sprzyjała, od samego rana padało jak z cebra, ale to nie przeraziło dzielnych uczestników wyprawy. Gdy dojechaliśmy pociągiem do dworca Ustroń Polana, ulewa przemieniła się w drobny deszczyk. Stamtąd udaliśmy się kolejką liniową na Polanę Stokłasica, a następnie czerwonym szlakiem na Czantorię Wielką (995 m n.p.m). Niestety przepiękne widoki przysłaniała mgła. W czasie wędrowania nie brakowało dobrego humoru i wspólnych zabaw liśćmi. Szlakiem granicznym przez Przełęcz Beskidek dotarliśmy do schroniska na Szoszowie, gdzie zjedliśmy przepyszne kluski na parze z jagodami. Tak posileni zeszliśmy niebieskim szlakiem do Wisły Jawornik. Ostatnim naszym celem była Cukiernia Janeczka w Wiśle Centrum. Trochę zmęczeni, lecz z uśmiechem na twarzy wróciliśmy do domu.

Relacjonowała Hania Grabowska, klasa Ia :)